Olen mukana yhdessä vaihdossa jossa ns. aikaraja oli 5.5.07.. ja minä tosiaan lähetin postin mielestäni hyvissä ajoin liikenteeseen.. 23.4.07.  Ei vieläkään perillä.  Vastaavasti minun parini lähetti minulle postia 26.4. 07 ja hänkin oletti että pitäisi keretä..Ei kerennyt. :(  Kuka nyysi postin?? ja niistä kirjeistä .. jos lähetän 1lk:n postina  keskiviikkona hyvissä ajoin, viemällä sisään postitoimipaikkaan että kerkää sen päivän kuljetukseen ( mää tiiän nää asiat) niin kirjeen olisi pitänyt olla perillä kyllä viimeistään perjantaina.. no toinen oli , toinen vasta maanantaina, ja taas ylitettiin aikaraja, eikä nyt ole mitään ruuhkaa.  Eli Villasukka.. odottelen mielenkiinnolla koska sinä saat 1lk:n kirjeesi, huomenna pitäsi kolahtaa lootaan :) ja Tarja  huomenna sinulla viimeistään.. ja Akka.. ehkä torstaina??  Eli taas testataan postia ja sen toimintaa.

Still complaining  the speed of Finnish Post ( or with the modern name Itella).  KTE  no show to me.. and seems similar to her who is waiting my parcel.  I'm so sorry and sad :(

Well yesterday I met my knitting friend, and she is sharing a flat with my husband for a week ( yes, they have private rooms both) In the evening I did some dyeing.. and the result  is here ( sorry about the light, picture is taken on a rainy day)

573206.jpg Virve tuli jälleen Rovaniemelle opiskelemaan, ja minä tarjosin hänelle kimppakämppää mieheni kanssa , kun toinen vuokralainen muutti kuun vaihteessa pois. Ilta meni maailmaa parantaessa , ja tuli siinä nyt taas vähän värjäiltyä. ( värit on nyt mitä on kun sateisena päivänä kuvaa.) Lanka on lv.nallea ja  värit silkkivärejä.