Tuolla hallinnan etusivulla oli tällainen viesti.

13.1.2007
Palvelin käy tällä hetkellä vähän hitaalla räjähdysmäisesti kasvaneiden kävijämäärien takia. Ratkaisua etsitään (mm. tehokkaamman palvelimen muodossa, sekä koodin/tietokannan optimoinnin avulla). Pahoittelen tästä johtuvaa häiriötä, mutta toivon että ette lähettäisi minulle sähköpostia jossa kerrotte vaihtavanne palvelua kun "vuodatus.net on ihan paska.
 
No hyvä tietää miksi on niin hidasta, mutta en ole toistaiseksi vaihtamassa.
 
Woolia olen saanut haalittua jo 209g ja lisää on tulossa. Kiitos teille . Vieläkin saa tarjota jos on niitä langanloppuja.  Miksi minä kerän loppuja pyytelen , siihen on montakin syytä ja yksi on se että meillä nyt ei tuota valikoimaa täällä ole, ja nyt minua haluttaa tehdä oikein värikyltäinen työ ja jotenkin wool on vain minulle sopivaa lankaa. :)
 
Otan myös vastaan lahjoituksena jos jollakin on yli ohuita merinolankoja keskosneuleita varten.(  myös wool villaisena käy.)  Puuvillatrikootakin saa lähettää, niin laitan eteenpäin muille ompelijoille. ( nämä menevät Vaa'an kautta OYS:iin ja Kätilöopistolle valmiina tuotteina )
 
Pakkastervesin ; Muoriska ja -27 c hrrr...