Oi mitä ihanuuksia sieltä löytyikään. Sattumalta olin postissa viemässä lähtevää postia kun postitäti tarkasti että minä olen minä :), ja sain paketin mukaani . Joskus se voi käydä näinkin.

609263.jpg

Tällaista sieltä löytyi.. Keksiä, käsityölehti, upea kortti, kassi, lankaa ( 70 villaa, 20 silkkiä ja 10 kashmiria), juomajauhetta värjäykseen ja lankaa :),  kierroslaskuri ja teetä.  Kiitos ystäväiseni.. minulla on aavistus kuka sinä voisit olla, mutta annetaan aavistuksen olla ;)

My Secret pal mailed me a parcel, with goodies :).   Yarn to dye for with drinkpowder,  beautifull and soft blue yarn ( 70 wool, 20 silk, 10 cashmere) , selfmade bag,  fabulous card, bisquit, tea,  handcraft magazine and round counter. Thanks my pal..  my fingers are already iching to dye.. what you have already quessed  ( I think). And don't mind your english , its good, and I do understand you.  I hope you'll understand too my english although you do read finnish too. :)